vineri, 5 martie 2010

De inceput!

Probabil ca o sa va intrebati care este treaba cu blogul meu.Ideea e ca sunt foarte nemultumit de ceea ce exista momentan pe piata.Sunt zeci poate sute de siteuri sau bloguri care prezinta ceea ce voi prezenta eu, dar toate ofera predictii si comparatii de cote pentru casele de pariuri online Gamebookers, Bet365, Bwin, Unibet etc.....Ideea e ca noi suntem romani in Romania si cca 80% din pasionatii de sport si implicit de pariuri isi incearca norocul tot in coltul blocului, la o agentie de pariuri din cartier deci foarte putini mizeaza pe partea online, asa ca m-am gandit sa vorbesc, sa imi dau cu parerea, sa analizez si sa comentez diferite meciuri,cote care se gasesc in agentiilie autohtone din cartierele noastre Stanleybet, PublicBet, PariSport, GSBet.
Deci,nu lungesc vorba caci incep sa-mi fac treaba.
In momentul acesta vreau sa analizez 3meciuri care se vor juca maine.
Revin mai tarziu cu meciurile.Pauza la mine-publicitate la voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu